sâmbătă, 9 februarie 2008

visine cu vanilie

azi am ramas pt cateva secunde fara respiratie...veneam linistita de la work si aproape de blocul meu ma intalnesc cu...un tip pe care nu-l mai vazusem...wow de kti ani...vreo 4, 5 :)
fff schimbat...la prima vedere doar fizic...insa evident k si in comportament...
l-am cunoscut acum vreo 6 ani...mai exact la trecerea dintre generala si liceu...s-a integrat rapid in gasca de pe atunci si ajunsesem sa iesim mai mereu in formula de 3: eu,el si prietena mea cea mai buna...era un tip f dulcic, il avea pe vino-ncoace si normal k mi se inrosisera putin urechile dupa el, insa eu aveam senzatia k's numa o f buna amica, dovedindu-mi asta si prin faptu ca s-a cuplat cu vreo 2 fete din gasca, deci nu am pierdut nici eu vremea si mi-am vazut linistita de-ale mele, iubind si lasandu-ma iubita de altii :)
azi mi-a zis ca doreste sa-mi spuna ceva...ce nu a avut curaj sa zica in atatia ani...k m-a iubit nebuneste, dar a fost atat de timid incat ii era frica sa nu-mi piarda prietenia...ii era teama ca-l voi alunga si nu-i va ramane nici macar posibilitatea de a ma vedea zilnic (ruptura oricum s-a produs, el mutandu-se din cartier pt cativa ani)...si ca cea mai buna masca a lui de a-si ascunde sentimentele a fost sa se arunce in alte relatii...k era copil...
el 16...eu 15...acum, el 22...eu 21
au trecut ani...dar oare ce gust ar fi avut visinele cu vanilie in prezenta lui?

3 comentarii:

ttt spunea...

:))
ti-am spus ca noi, barbatii, suntem niste ciudati. ocilim sa dam raspunsuri sau mai ales sa ne asumam niste responsabilitati. bineinteles nu vb de persoanele implicate acum in discutie :D

gargarita spunea...

da...niciodata nu e vba despre cei de fata ;))
ufff...specie interesanta mai sunteti...de studiat si de meditat :))
asta spunem noi de voi, dar si voi de noi...pan' la urma suntem un rau necesar si unii si altii :D

Rosu de inger spunea...

Urasc asta.. urasc faptul ca oamenii nu au curaj sa faca ceea ce simt, sa-si recunoasca sentimetele.. Viata e atat de scurta.. si noi nu avem curaj.. pentru ca ne temem de un raspuns care nu ne va placea, de un refuz, de o pierdere.. si nu riscam pentru dorintele sufletului nostru..
Pacat..