marți, 5 februarie 2008

leapsaaa...barbatul ideal...

hmmm...interesant subiect mi-ai pasat ciufulito...barbatul perfect...pei cred k barbatul perfect pt mine ar fi alcatuit din kte-o mik buktik din fiekre fost iubit de-al meu :))
de la unul as lua zambetul si ochii, de la altul privirea patrunzatoare, si de la ultimul inteligenta...
hai sa te plagiez putin si sa fac o mik descriere tot punctual...mici capitole ;))

fizzzic: musai brunet, ten masliniu, ochii verzi, dar merg si caprui...tuns scurt kt pt cativa tepisori :D...dantura alba, impecabila, inalt (peste 1,80m)...imi place sa ma intind pe varfuri sa-l pot saruta :-P, bine facut...nu mareee...ci potrivit...cat sa ma simt protejata atunci cand sunt in bratele lui :)...si f ingrijit, parfumat, mereu aranjat, dar sa nu cada in extrema cealalta: NU metrosexual...as uri un baiat care sa stea mai mult decat mine in fata oglinzii...stilul de-a se imbraca...sport-elegant: o pereche de blugi si-o camasa...yamyyy :))

intelectual: sa aibe un bagaj de cunostinte vast...sa am ce invata de la el...din diferite domenii: muzica, filme, masini, geografie, istorie, politica...subiecte se gasesc...el sa fie capabil sa poarte orice tip de discutie...sa fie inteligent...matur...stapan pe propria-i viata...independent...atat in decizii cat si material...

atitudine: simtul umorului...ma plictisesc cand un tip nu e in stare sa zica o gluma buna...ador sa rad, deci trebuie sa-mi mentina mereu buna dispozitie...
sa aiba tupeu, in sensul bun...e bine sa fie si timid in unele momente dulci, dar in general sa nu se intimideze de orice rahatel, sa fie stapan pe orice tip de situatie
sa fie plin de viata...iubesc sa dansez...n-as suporta la o petrecere eu sa dansez in fata iubitului care sta plictisit cu o bere in mana pe canapea...ideal ar fi sa dansezeee mult, sa ma ameteask pana ma voi inrosii in obraji :">
sa-mi faca multeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee surprize fara nicio ocazie...asa...doar pt k e soare afara si k ne iubim
sa fie romantic, sa-mi aduca trandafiri rosii, sa stie cand sa ma enerveze doar pt a-l adora si mai mult dar si cand sa ma ia in brate, sa-mi dea suvitele de pe fata si sa ma pupe pe frunte...
sa iubeasca deopotriva si muntele si marea, si plimbarile lungi prin parc dar si agitatia din club, sania iarna, ghioceii primavara, vacantele vara si alintaturile toamna...
sa stie cum se conduce o masina, dar si cum se poate aduce zambetul pe fata unui copilas...slabiciunea mea sunt bebelusii :)

poate ca...l-am gasit...e atat de aproape de mine...a fost mereu si nu l-am vazut...sau poate nu...

din tot ce-am scris...nu e nimic la care sa nu pot renunta la un moment dat, sa fac un compromis...dar sa nu ma iubeasca cu toata fiinta lui...la asta nu pot...
poate suna aiurea, dar...vreau sa fiu adorata de iubitul meu :)

sorry ca am tinut atata timp leapsa in aer...dar stresiunea ne omoara :))

Un comentariu:

Rosu de inger spunea...

Nu suna deloc aiurea.. eu insa nu as vrea sa fiu adorata.. e prea mult pt mine.. daca m-ar adora m-as plictisi imediat :)) dar sa fiu iubita da.. Toate relatiile se vor termina la un moment dat daca unul din ei nu iubeste..