miercuri, 13 februarie 2008

dulce...amarui...sarat...


ti s-a intamplat vreodata sa nu poti opri omul la care tii enorm? sa-l privesti in ochi si sa nu poti scoate niciun sunet? sa-ti curga lacrimile siroaie si el sa nu le inteleaga? ele spun atat de multe...un singur strop exprima atatea cuvinte nerostite, atatea sentimente ascunse, atatatea trairi si atatea amintiri...tu ce intelegi dintr-o lacrima? o auzi? ii simti intelesul? iti place gustul ei sarat?

candva...erau un baiat si o fata...2 adolescenti...la inceput de drum...inceput de iubire...ea era f sensibila si intr-o zi amintindu-si de o problema a inceput sa planga...baiatul i-a sarutat obrajii uzi...si a zis k a simtit cel mai dulce gust sarat din viata lui...aia era iubire...a murit si ea...ca multe altele...

dar tu...ai sarutat vreodata o lacrima? ti-a placut?

lacrimile sunt dulci sau amare?

si baietii plang...dar atat de rar...oare unde se ascund lacrimile lor? ale mele nu au vrut niciodata sa stea pitite...mereu au iesit in fata...ca niste rebele...

2 ochi verzi... si 2 ochi caprui...de ce nu s-au auzit azi?

chiar sunt curioasa care e parerea ta despre puterea ochilor...patrunzimea privirii si intelesul lacrimilor...ce loc ocupa ele in viata noastra...in modul de a ne exprima si de a comunica cu persoanele dragi...si nu numai...



3 comentarii:

Anonim spunea...

din nou, again, nu mai rezist, cineva tre saty dea cu o carte de procedura n cap sau macar cu n carpenaru k poate poate, o sa vezi the true meaning of life, si o s vezi dincolo de ceatza, rise up

Rosu de inger spunea...

Hmm... lacrima.. ma feresc de ea cat de mult pot.. incerc sa o tin cat mai ascunsa si ma chinui sa nu-i dau drumul, eu o urasc si ea ma iubeste.. Dar niciodata nu as putea sa plang in fata celui care m-a facut sa plang.. imi voi inghiti lacrimile pana cand sunt in siguranta, iar el nu e langa mine si nu ma poate vedea.. as fi slaba daca i-as arata lacrima mea.. Lacrima.. trebuie sa fie doar a mea, sa o stiu doar eu, eu sa o urasc, ea sa ma iubeasca si apoi sa facem schimb de roluri..

gargarita spunea...

imi place ce ai scris...cu schimbu asta de roluri ;))...dar de cele mai multe ori exact de ce ti-e frica nu scapi...