joi, 14 februarie 2008

leapsa

1. Cat timp acorzi internetului ?
hmmm...depinde de perioada...uneori cel putin 3, 4 ore/zi...alteori poate nici macar 30 min/zi...
incerc sa indrept lucrul asta si sa ma axez pe problemele cu adevarat importante...imi doresc sa fac fff multe...si asta necesita timp pretios...deci netu ar km trebui rarit...sper sa si reusesc...urasc sa fiu dependenta de ceva/cineva...
2. Care e cel mai interesant blog pe care-l citesti?
tinand cont k's destul de noua in aceasta mare familie...nu am apukt sa citesc f multe...ar fi vreo 3 pe care le accesez cel mai des: ciufulita, epidermik si desene...
3. Trimite leapsa la alti cinci bloggeri.
hmmm...pei dau leapsa la ciufulita, misterutz2004, nikosita, lauracatuneanu si submarin-printre-nori.

4 comentarii:

ttt spunea...

merci ;))

Laura Cătuneanu spunea...

Servus Deea! Am receptionat leapsa;) Sper sa nu te superi, dar o sa-ti raspund tot aici.

Pe net stau caaaaaaaaaam...10, daca nu si mai mult de 10 ore pe zi. Si acasa si la redactie. Mi-a intrat in sange, e indispensabil. Deja nu se mai poate fara internet:)

Cel mai interesant blog? Chiar nu stiu cum i-as da premiul intai:) Citesc multe bloguri interesante, si din Sibiu, si din Bucuresti, dar si din alte locuri. foarte des le citesc pe cele care sunt in lista mea. apropo, esti printre ei;) o zi faina. pupici!

ps. nu o sa dau leapsa mai departe ca iar ma injura lumea:)

Anonim spunea...

leapsa leapsa da nu am atatea bloguri k s dau mai departe

Rosu de inger spunea...

Iiiii.. mersic pentru ce ai scris.. promit sa iti raspund la leapsa in curand.. Poop ya :*