sâmbătă, 9 februarie 2008

regrete...insa nu ale mele...


stiu...ma doresti...ti-e dor de mine...ai vrea, dar a trecut mult...mult prea mult...

o vad in ochii tai, o simt din glasul tau...tacerea ta exprima regret...nu e vina mea...sper ca esti constient de asta...

ti-e rusine cu ea...vrei adevarul? ai si de ce sa-ti fie rusine! nu se va ridica niciodata la nivelul meu...ea saraca incearca, insa tu nu-i dai nicio sansa...o compari mereu cu mine...pui in balanta ce aveti...cu ce am avut noi...

ce s-a petrecut candva e de neatins...resemneaza-te! stiai ca nu ma intorc niciodata in trecut! cand e gata...e pentru totdeauna la mine!

nu incerca nimic! nu are rost! de o vei face...nu stiu daca ma voi putea abtine sa nu te umilesc...sorry, dar o meriti!

ti-am zis de multe ori...ai grija iubitule...roata se intoarce...

mi-ai ras in nas...mi-ai replicat ca's razbunatoare!

nu! nu sunt!

nu eu ma razbun pe tine! ci viata...si iubirea la care ai renuntat asa usor...iubirea pe care ai umilit-o...si pe care te-ai prefacut atunci ca ai uitat-o...funny,nu? :))

m-am schimbat...au trecut luni bune de atunci...esti uimit...intorc multi barbati capul dupa mine...esti gelos...stiu si asta...

pricepe insa ca asta e viata mea acum...ma simt bine in pielea mea...imi iubesc atitudinea, principiile, pretendentii...

poate sunt egoista...dar acum am si eu dreptul la fericire! te rog...nu mai ridica privirea, nu mai arunca cu ochiu' in gradina mea cu flori...s-ar putea sa te doara ce o sa vezi...
linge-ti ranile...priveste poza si ramai cu amintirile...sunt frumoase...
" For every Day there is a Night'
for every Light there is a Shadow,
and what Begins must also End..
..even in a world of magic."

Un comentariu:

Rosu de inger spunea...

In acest caz nu pot decat sa te felicit! Ai luat o decizie importanta si inteleapta..