duminică, 10 februarie 2008

povestea se repeta?


de ce am senzatia ca am mai trait asta?

e zilnic langa mine...cel mai bun prieten...ne zambim, ne atingem, ne alintam, ne maimutarim, ne privim intepat cand ne certam, ne infuriem cand unul dintre noi acorda prea multa atentie unei persoane de sex opus, ne punem intrebari mult prea intime, ne facem planuri, confesiuni...dar oare ce lipseste? lipseste ceva? curajul poate...

azi te-ai suparat pe mine pt ca aveai senzatia ca-ti ascund ceva...te-ai enervat si ai plecat...ai refuzat sa-mi mai vorbesti...nu am reusit sa te impac cu nimic...vroiai adevarul pe care-l tin atat de strans in pumni...

nu puteam sa-ti zic...nu sunt de acord cu ce ai de gand sa faci pt ca m-am indragostit de tine...nu stiu cum s-a intamplat...pe nesimtite...putin cate putin mi-ai acaparat inima si gandurile in totalitate...nu vreau sa te vad cu alta...prin atitudinea ta m-ai tras de maneca sa te opresc?

zi-mi in cuvinte te rog...nu vreau sa gresesc...

stiu ca esti timid...dar fa-o pentru mine...pentru prima data...

dintre noi 2 eu nu mai am nimic de pierdut...tu ai...cred ca sunt egoista punandu-te sa-i infrunti pe toti...

mi-ai cerut candva indirect un semn...ti l-am dat...

a venit vremea sa-mi dai si tu unul...a fost cumva cel de azi?


Niciun comentariu: