marți, 17 februarie 2009

azi ascult




si tot azi am purtat o discutie interesanta despre emanciparea femeii, despre motivele pt care noi, generatia tanara de azi, nu vom ajunge batranei, sa ne plimbam de mana prin parc...dragostea sa fi disparut poate de vreo 20, 30 de ani...k deh...avem deja, sa zicem 70 de ani...locul iubirii insa sa fie luat de foarte mult respect, foarte multa recunostinta, prietenie...
se pare ca unul din motive, ar fi faptul ca ea, FEMEIA, nu mai suporta atat de multe, nu mai sta sa fie batuta, inselata...si vrea si ea sa fie respectata de el, de BARBAT!
cu toate astea, desi noi, reprezentantele sexului frumos, slab, etc ne dorim atat de mult egalitate, inconstient inca pastram o farama de inferioritate...in functie de tiparul fiecareia...
in cazul meu, gandindu-ma la subiectul asta, am ajuns la concluzia ca mi s-ar parea cumva rusinos pt el sa castige mai putin decat as castiga eu, iubita, sotia, femeia...
si am ajunge la cel de-al doilea motiv de divort, despartire...banii, averea, castigurile, veniturile...
unii se despart pt ca au prea mult, le-au pierdut sirul, numaratoarea...si mai bine si-i partajeaza ca sa doarma bine noaptea...altii de prea putin, sau deloc...si orice ar face...nu se lipesc de ei...banii...si intr-un final nici oamenii nu se mai lipesc de cel...sarac...
un ultim motiv...destul de important din punctul meu de vedere...poate cel mai important in cazul certurilor, despartirilor, divorturilor...e mandria...orgoliul...
de ce sa fac eu ceva important sa o/il recastig..."dar vaaaiii...imi cade coroana de pe cap daca fac compromisuri pt a fi iertat/a, pt a exista o impacare..."
sau "vaiii, dar cum sa-mi expun sentimentele pe tava...pei da ce's prost/proasta???"...nu, nu, nu...mai bine tinem strans in noi si cand ramanem fara cel drag sa regretam amarnic faptul ca nu am fost mai deschisi si mai sinceri cu celalalt...
si uite asa...noi, generatia de azi si de maine...nu vom ajunge la 70 de ani sa ne tinem de mana cu omul cu care ne tineam si la 20, 30...50 de ani...
trist!

Niciun comentariu: