sâmbătă, 15 noiembrie 2008

trecut...




de ce fiecare are un trecut...ce sunt amintirile...toti au, nu?
exista oameni fara nimic in urma? sau fara nimeni?
am scos nasul pe geam...e un miros rece, totu-i cenusiu, innorat, multe frunze, tristete, toamna...sta sa picure.
ploaia poate spala trecutul? trecutul ne strica prezentul, viitorul?
putem pierde ceva important din prezent pt...ce a fost demult?
eu nu mai vreau sa am amintiri!!! nici macar pe cele frumoase! toate's dureroase!
ca's intamplari fericite, triste...toate amintirile dor pt simplul fapt ca nu mai sunt!
suntem roboti in atatea si-atatea situatii, insa ne umanizam imediat cand vine vorba de amintiri!
vreau sa fim roboti! sa uitam ce a fost ieri, saptamana trecuta, ce a fost pe 21, pe 4!
sa nu mai existe nimic inainte de azi, de maine!
nu te stradui sa ma intelegi! nici eu nu mai fac asta! am renuntat!

3 comentarii:

Anonim spunea...

super pozele astea! imi plac la nebunie ciorapii care atarna pe crengi in dreapta!!!;))

gargarita spunea...

mdap...cam asta e privelistea mea de la geam...ar fi niste copaci f frumosi daca oamenii nu i-ar murdari ;)

Anonim spunea...

hmmm...totusi poza de langa comentariul tau nu e facuta de la aceeasi fereastra! nu vad nici un ciorapel prin prejma! sau asa trebuie sa fie?;)