marți, 11 noiembrie 2008

o noua dezamagire...

nu mai cred in nimeni si nimic! iar mi-am luat-o! sunt asa o fraiera! asa o naiva! sunt mereu mintita si mereu cred iar in oameni!
cel mai mare defect/lucru/etc pe care-l urasc la o fiinta omeneasca este minciuna! nu suport! m-am nascut sub o zodie a sinceritatii probabil...vreau dreptate, adevar, justitie, sinceritate...incerc zilnic sa ma autoeduc in acest sens...sa tin drumu drept, sa nu ma abat...sa fiu corecta! dar pe cei din jurul meu cine-i educa? cine-i invata sa fie cinstiti? sa nu minta? sa nu ascunda idei, fapte, sentimente, lucruri, poze? cine?
as vrea sa pot schimba totul! as vrea sa pot schimba lumea, oamenii...stiu...vreau multe...
incepusem ceva...incepusem nuj ce...oricum era vba despre ceva nou...incepusem...credeam ca e vba de onestitate, sinceritate...vai cat m-am inselat!
totusi cine nu crede...sa afle de la mine ca exista intuitie feminina! mereu mi-a deschis ochii...mi-a dezlegat esarfa care nu ma lasa sa observ realitatea...intuitia feminina exista, e activa, functioneaza!
ce s-a intamplat si de data asta?
pei inceputu asta pe care-l credeam frumos s-a destramat in clipa in care am vzt ceva...intuitia m-a impins sa caut acel ceva...un blogg...
un blogg ce mi-a spus adevarul...adevarul pe care userul acelui cont nu avea curaj...
de acum incolo voi trece iar printr-o perioada in care voi vrea singuratate...singuratate pt a ma reface si a putea sa am din nou incredere in oameni...pana data viitoare bineinteles :)
cu bine, deea

4 comentarii:

Rechinu spunea...

Lasa deea ... nu dispera sti tu realitatea virtoala iti deschide ochii mai bine decat cea reala dar te si monotizeaza la un moment dat ! Nu tre sa disperi , nu sa prabusit lumea in jurul tau , toate is trecatoare si nu trebuie sa ti in tine este bine ca , chiar si pe blog itzi dai drumul la tot ce ai pe suflet ! Sper sa treci cu bine peste asta !

Anonim spunea...

decat sa te inchizi in tine si sa te retragi, sa stai in singuratate mai bine ai incerca sa comunici, sa iesi, sa socializezi si asa vei trece mai usor peste aceste momente neplacute.
ps: ai putea sa scrii mai des aici... sa auzim numai de bine.

Rechinu spunea...

adrians ... ms bro ca m-ai facut tu mai explicit , poate nu am reusit sa me exprim !

gargarita spunea...

hei baieti...ms mult k va mai arunkti kte un ochi pe aici si ma sustineti...makr asa virtual :)
chiar o sa incerc sa scriu mai des...si nu doar boceli ci si lucruri mai interesante...atat kt ma pricep. pupicei!