sâmbătă, 15 noiembrie 2008

adio dar raman cu tine?

in seara asta am avut o discutie cum de mult timp nu am mai purtat...m-am simtit mai buna...mai iertatoare...desi nu uit...pot si vreau sa iert (mai ales k azi a inceput si postul Craciunului)...vreau sa inteleg, sa-mi dau toata straduinta...desi nu reusesc sa uit...asta e sarcina timpului...
deocamdata vreau...acum mi-am dat seama ce vreau...am fost intrebata acum cateva ore ce-mi doresc de Sf Andrei...am raspuns: liniste si mi-au dat lacrimile imediat...
oare in vartejul asta...in agitatia din jurul nostru: tipete, claxoane, plansete, rasete, vorbe, priviri, fum, miscare, multa miscare...toate amestecate...mai putem avea liniste???
liniste...si nimic mai mult...fara griji...fara stres...fara ceasul desteptator de dimineata...fara cartile de sute d pagini...fara oamenii nervosi si irascibili de la munca...fara ascunzisuri...fara trecut.
acum...nu te vreau! poate mai tarziu...dar nu acum...nu am incredere...sunt obosita...vreau sa dorm...vreau liniste...liniste fara tine...ma bucur ca cel putin in aparenta ai inteles...ai inteles ca nu e adio ci doar...la revedere...asta speri...nu stiu nici eu care e adevarul...
maine...film...n-am chef, dar e aiurea cand apuci sa promiti prietenelor :(
duminica patinoar...de asta chiar am chef! vreau sa patinez...cu ochii inchisi si bratele deschise...oare iubirea ma va imbratisa?

Niciun comentariu: