luni, 17 decembrie 2007

un decembrie trist...

... promisiuni, vorbe, vorbe mari, iubire... toate s-au uitat... de fapt le-ai uitat!
as vrea sa pot fi ca tine... as vrea sa pot uita... as vrea sa fug... sa nu mai vad... sa nu mai aud
sa nu te mai vad... sa nu te mai aud... sa nu mai stiu nimic de tine... sa nu mai stiu nimic de noi... sa nu-mi mai amintesc de noi... cuvantul noi sa nu fi existat... sa nu se fi inventat... oare as fi fost mai fericita acum?!
m-am schimbat... te-ai schimbat... care din noi s-a schimbat mai mult?
poti raspunde intrebarilor din sufletul meu... iti pasa de intrebarile mele... de amintirile mele...
esti fericit? esti multumit? esti implinit? ai uitat? m-ai uitat? mai exista... o sansa?
lacrimi multe, grele, fierbinti... sunt doar ale mele... ale tale au curs vreodata?
aparent... ma urasti!... nu stiu de ce... poate pentru ca m-ai iubit candva prea mult? poate ca asta a fost arma ta de a ma indeparta... pentru totdeauna... scutul tau de aparare impotriva amintirilor... impotriva iubirii...
topai dintr-o relatie intr-alta... asta ti-e libertatea si distractia?!
trist... urat... amar... dureros... dezamagitor...
eu nu ma mai pot minti...
tu iti mai poti minti inima? te mai crede? nu e satula de atatea "iubiri" trecatoare?
...promisiuni, vorbe, vorbe mari, iubire... toate s-au uitat... de fapt le-ai uitat!
eu nu uit... 1.01.2007... ora 00:00...
" -la anu acelasi loc, impreuna la fel de fericiti?
-da!
-promiti?
-promit!
-promit! "
eu imi tin mereu promisiunile...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Trist...si foarte trist..........e din ce n in ce mai melancolic..........se pare k ghidul micului burghez trebuie sa ty arate si cum trebuie sa te bucuri de viata.....tovarasa Procuror...SMILE sourir...dar mai ales free your mind.....nu pune oprelisti k nu sty de unde sare iepurele si te face HAPPY HAPPY IEPUROAIK....

Rosu de inger spunea...

Eu nu cred in promisiuni pentru ca totul e relativ.. Si incerc sa nu promit nici eu marea cu sarea pentru ca nu stiu cum ma va rapi viata si poate ma va duce pe un alt drum.. chiar daca nu vreau...
Promisiunea este un drog de moment.. te face sa te simti super atunci cand o auzi.. dar cand te trezesti si vezi ca totul a trecut..urmeaza "mica" lupta de uitare :P