duminică, 30 decembrie 2007

multumesc!!!

stanescu george: gandeste positiv !acuma e sf de an si nu inceput
stanescu george: termini un an care a fost nasol dar ai ocazia sa incepi un an nou si mai bun
(prietenul si colegul meu de banca din suedia)

ana pohrib: ce faci puiut?am venit acasa.cand ne vdm si noi ca sunt acasa de maine.pup
(prietena mea ana din italia)

+sms-urile de la iubita mea diana din tg mures...nu pot fi decat cea mai fericita ca am prieteni...buni...de ani de zile care desi sunt departe...foarte departe...reusesc sa-mi aduca zambetul pe buze, sa-mi lumineze ziua si sa-mi aduca speranta atunci cand sunt trista si mi-e greu...le multumesc din suflet ca exista...ca fac parte din viata mea si ca mi-au oferit atatea si atatea amintiri frumoase!!!

va iubesc!!!

Niciun comentariu: