sâmbătă, 31 mai 2008

cineva sa opreasca invazia de biti!

cineva sa ne faca din nou fericiti...

3 comentarii:

Anonim spunea...

ar fi fost atat de multe lucruri de comentat la acet video minunat, si totusi ai preferat sa nu, poate ca vrei sa lasi pe fiecare cu imaginatia lui poate ca ai uitat sau pur si simplu nu ai vrut insa cred ca ar merita sa si comentezi putin.

gargarita spunea...

pei dak ma provoci hai sa-ti zic o mik parte dintre gandurile mele...urasc sa fiu dependenta de ceva, cineva...mai ales de calculator/net/mess...urasc viteza care e in jurul meu...urasc sa nu am timp suficient pt a face tot ceea ce doresc...urasc timpul care trece ataaat de rpd...urasc faptul k am crescut si am ajuns om mare cu griji, probleme, stres, loc de munk, examene peste examene...
urasc oamenii kre ma critik doar pt k nu-mi traiesc propria viata asa cum vor ei si k zambesc prea mult...
mi-e dor de tot ceea ce faceam kndva...
iubeam sa merg desculta prin iarba umeda, sa stau pe o patura sub marul din gradina bunicii si sa citesc, sa ma dau in leaganul facut in nucul din curte...
mi-e dor sa merg cu cortul la portita si sa ma rup de realitate,civilizatie,tehnologie...
mi-e dor sa culeg floricele de camp...sa admir macii...sa beau o grasa de cotnari cu prietenii dragi...
ador bebelusii...sunt cel mai mare miracol al planetei...si cu asta cred k am zis totul...
mi-e dor sa iubesc k la 17 ani...sa ma las dusa de val...
si...mi-e dor de tata!

Anonim spunea...

cui crezi ca nu ii este dor de ceea ce ai spus putin mai sus ? timpul este singurul lucru care ne lipseste, nu ne mai ajunge, nu mai tine cu noi, erau vreumuri cand o zi insemna o eternitate, acum insa ... examene, munca, familie, amici, prietena/iubita, colegi ... cam multe oare ne putem clona ? pentru moment cred ca nu desi ar fi fost atat de bine sa ne petrecem timpul cu toti cei dragi ...
ps: yahoo id - adriansilvan ;)