joi, 10 ianuarie 2008

seara perfecta...

mi s-a pus de curand intrebarea daca am avut pana acum o seara perfecta...am rsp rapid: nu!
ascultand in seara asta florin chilian - zece, am realizat ca nu am avut parte de o seara perfecta...ci de mai multe seri perfecte...
noiembrie...o masina...2 oameni...geamuri aburite...inimioare desenate pe geam...maini impreunate...casa poporului luminata...ceata...si-o bratara...o bratara a inimii intr-o cutiuta roz cu fundita...o bratara cu 2 inimi si o singura cheita...
noaptea dintre ani...beata...cu iubire...
o cabana la munte...o camera rozzz...si o imbratisare puternica...un sarut patimas...
alta...avand pe fundal chiar zece...licurici, sperante-n noapte...stele, lacrimi innodate...chiar asa a fost...o noapte senina de iulie...cu multe stele, multe soapte, imbratisari, lacrimi...iubire...si dans...infasurata in panza alba dansam, zburam, pluteam...cu lacrimi in ochi...si zambet amar pe buze...stiam...era ultima oara cand aveam sa fiu admirata de el...ultima oara cand ochii lui plansi ma priveau iubitori, tandri...si el stia...era ultima noastra noapte perfecta...
pe aripile vantului el a plecat cu inima stransa...s-a intors...dar schimbat...
am avut multe seri perfecte...multe nopti minunate...sunt o norocoasa...

Un comentariu:

Rosu de inger spunea...

In sfarsit un post optimist.. :D Imi place.. sa o tzii tot asa! :*:*